Днес беше един изключително важен ден за магазин Мултирама (този на ул. Солунска). И то не защото е Петък 13ти...
Лаптопът, който си закупих преди близо 3 месеца се беше повредил докато бях в чужбина. Оказа се, че това ми е третият дефект с вторият лаптоп от модела, който си закупих. Рекох си - никога повече няма да си купувам от тази марка. После си казах, ако пък случайно стане така, че да ме омотат с ремонта - никога повече няма да си купувам от тази фирма, а и в силното си разочарование ще се постарая да информирам колкото се може повече хора за патилата си.
Да, ама не - в този фатален ден, тотално неочаквано за песимистичното ми аз - всичко се подреди по възможно най-добрия начин.
Занесох лаптопа на място, намери се служител, който да ми обърне внимание, не само заради факта, че съм клиент и имам право на сервизна поддръжка, ами и поради това, че ми се налага в Понеделник отново да пътувам и този път за по-дълго.
Честно - невероятно приятно съм изненадана от коректността и адекватността на служителя, който взе присърце проблема ми и го разреши по възможно най-добрия вариант - дефектният хард беше подменен, а мишката отработена на място (за последния 'дефект' вината се оказа изцяло моя, т.к. аз си я бях изключила сама без да разбера).
Въобще - с две ръце съм "ЗА" магазин Мултирама. Хората там са си "на място", вършат си работата и ти влизат в положение!
No comments:
Post a Comment